Ahad, 8 September 2013

Pulasan Oh Pulasan

Hye.. selamat berhujung minggu...
ramai yang sedang rehat2 tengok tv kan.. Ika n family pun sama.. kebetulan minggu ni balik kampung kt kota tinggi..hehe.. planning last minute.. ingat nak balik minggu dpn jer sbb adk yg kt matrik balik.. tp kna blk mnggu ni sbb nk berurut dengan tukang urut yang dh biasa tu.. Kebelakangan ni xsihat sangat badan, lps insiden yg muntah2 tu.. boleh baca kt SINI
sbb khamis tu xlarat, sakit kpala n berat sgt kepalanya, jd kna g klinik lagi. doc ckp myb angin n toksin dlm badan xabis keluar.. xd darah tinggi sbb doc tgk tekanan darah ok.. so, kna makan la ubat..
jumaat amik EL..sbb xlarat..perut pn xsdp lg.. ptg tu blk kg trus..hehe
ajaibnya, bla smpi kg...ok la sikit... cehh..ayat ngada2 konon sihat la bla blk kg halaman sndri..haha.. dh urut rs sdap sikit bdn.. perut pn dh ok.. cuma kpala jer la mcm pning2..xthu la knp..
kt kampung ni plak ada tok tu ada kebun pulasan punya la besr.. buahnya pun besr2.. sronok tgk.. jom2..xdpt bg korang rasa, bg tgk gmbr jer la..hehe

tengok..banyak kan buah pulasan






fuh..mmg sedap
Salam Sayang,

Terima Kasih Sudi Komen Dan Follow Sini

2 ulasan:

Che Rosliza Che Mat berkata...

akak pun suka buah pulasa nie...

Ibu Arif berkata...

ermm..mmg sdap kn kak...
lbh2 lg buahnya besr..n isinya manis.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...